Zahradní trampolína pro celoroční využití

Zahradní trampolína pro celoroční využití

Trampolíny poslouží i v zimě

Trampolínu 305 můžete zazimovat, anebo jí ponechat přes zimu v exteriéru, pokud to výrobce umožňuje a pokud to také deklaruje v návodu k obsluze. Samozřejmě nebude rozumné, pokud žijete v oblasti, kde v zimě obvykle napadne půl metru sněhu, za těchto okolností je i samotný přístup k trampolíně obtížný a její využívání sporné, my máme na mysli spíše místa, kde se sníh sotva udrží ve formě poprašku, a kde je trampolína vystavena kromě slabších srážek zejména mrazu. Mráz by konstrukci ani odrazové ploše neměl vadit a bude-li nářadí umístěné mimo sněhové závěje, životnost nářadí to nijak zvlášť nezkrátí.

skákání na trampolíně

Trampolínu můžete využívat i v zimě zejména proto, abyste posílili svalové partie dolních končetin. Pokud nejste pravidelnými lyžaři (sjezdovými nebo běžkaři), a nenavštěvujete pravidelně posilovny, zima bývá obdobím, kdy nemáme tolik příležitostí k pohybu ve venkovním prostředí. Proto také bývá návrat ze zimy do jara provázen jarní únavou, kdy se zvyšuje tělesná aktivita a tělo je svým způsobem v šoku. Trampolína je vhodný nástroj k tomu, abychom šokům předcházeli a dbali o své zdraví a tělesnou kondici každý den.

holčička na trampolíně

Zlepšení nálady a boj proti depresím

V zimě také bývá méně slunečního svitu a to způsobuje problémy psychického rázu. Zašedlá obloha vyvolává u citlivějších jedinců depresivní nálady a některé slabší nátury může dovádět až k sebevraždám. Kromě změny jídelníčku na zdravější verzi byste měli proti depresím rázně zakročit i pohybem a k tomu jsou trampolíny jako stvořené. Skákání poměrně rychle uvolňuje do krve hormony štěstí, které brzdí překotné vylučování adrenalinu a kortizolu, a tím působí jako jakýsi hormonální regulátor.

O tom, že trampolíny zlepšují náladu, se můžete dozvědět z mnoha různých zdrojů na Internetu, a to i od odborníků, kteří se k tomu vyjadřují z hledisek ve svém oboru.